سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستوانیکم آجودان تیمسار (جناب سرهنگ سابق!)


انگار همین دیروز بود که برای 100 روز خدمت نبود کشیدم و یکی اومد گفت حالا زووده! ولی الان فکر کنم موقع بدی نباشه...

پست بعدیم دیگه ایشالا کارت پایان خدمت تو دستمه!


تا حالا چون زیاد "دست به کار" نشده بودم، همش تئوری هام رو می نوشتم... چند وقتیه "دست به کار" شدم!!
و اینه که تازه دارم یواش یواش می بینم چیا گفتم! اینه که نمیخوام بار گناهام سنگین بشه...

:: تو پست بعدیم میگم 90 درصد وبلاگا شروع و خاتمشون بند چیه؟!!
 






  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 87/12/26ساعت  5:29 عصر  توسط آجودان 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ... تموم شد!! :)
    34 روز نبووووود ...!
    ... و من پدر شدم!
    بسی رنج بردم درین چهارصد :::::: عجب نکته هایی بگویم واست!!
    به مناسبت سال گشت ورود به خدمت مقدس و یوم الله کاهش 2 ماه از خدم
    نصف شد!!
    رزمایش غافلگیری 233 !
    دوصد از خدمت مقدس طی شدندی...! ماند فقط چهارصد!!
    ربع خدمت طی شد...!
    ادامه " 100 روز خدمت...! نبووووود...!!"
    100 روز خدمت...! نبووووود...!!
    زمان صفر... حالا حرکت!